Frieends;x

de Papiii

M-am gandit sa postez ceva, si sa scriu despre „ei” – ei care mi-au fost alaturi mereu, ei care ma iubesc asa cum sunt, ei care ma inteleg, ei pe care mi-i doresc langa mine mereu , ei pentru care as da orice, ei care ma iarta de fiecare data si ma incurajeaza, ei care-mi ridica moralul si simt ca fara „EI” viata mea ar fi absolut monotona. Momentan,ei ar fi cei care merita:

Voi incepe cu-Denuuu-/Denidimovacarino/deniii

Ea e cea mai cea;x pe care o ador timp de 3 ani aproape 4:>:>.O iubesc din toata inima si cred ca stie asta pt ii zic asta aproape zilnic si nu mie sila sa io spun in fiecare minut.Tin minte perrrfect toate momentele petrecute cu tine baby!!!Si esti cea mai buna si nebuan porcina ever.Si pot sa te injur toata ziua ca stii ca glumesc!A fost si sper ca va fi langa mine in continuare sa ma inteleaga si sa fie de partea mea chiar daca am gresit.si nu ne-am certat niciodata asa de tare incat sa nu vb una cu alta.Chiar daca vorbim numai pe mess si nu ne-am vazut niciodata( e unul din visele pe care vreau sa il realizez) tin sa cred ca chair tine la mine si chiar ii pasa.Ea mi-a demonstrat de fiecare data,in fiecare secunda ce inseamna sa fii un prieten adevarat,nu toate/toti dobitoacele/dobitocii.Oricum,vacuta muuu sa nu te lasi niciodata batuta si sa stiii ca totul va fi bine…pt ca tot raul se transforma in bine.Te iubesc si avem o prietenie frumoasa impreuna.Iti multumesc pentru tot ce-ai facut pentru mine, si stii doar ca eu te iubesc si voi fi alaturi de tine , mereu. ♥

PS:Vreau sa te sun:P

Crrmix/Beha/Cristii are patratele!

Hei giiiiirl!Femeie crek tu esti singura cu care ies la plimabre uneori.si chiar tu mi-ai zis ca esti de partea orice as face.La inceput nu ne intelegeam deloc dar acum pot spuen ca suntem prietene!Si da,cristi are patratele.Imi place faptu ca na-i comp momentan:)) pt ca tre sa te sun si ca deobicei ora 6 e a noastra iar duminica e duminica fetelor!Te iubesc maaa cu toate ca merg cu tine la dentist iar aia mici ne inspaimanta.Ai grija ce faci baib!

Dix/Dixulet/Dida/Dudu

Da diana si aici apari!Chair daca nu prea vorbim sau nu prea iesim impreuna si ne cunostem de putin timp.You are my frend maaaaa!Nu stiu ce sa zic despre tine…sunt in pana.Oricum sunt fericita pt tine si S. si iubitiva mult bai ca va capacesc!Nu stiu…sper sa fii fericita…si ca prietenia noastra sa dureze ani si ani.Iar tu nu mai dezamagit niciodata si nu mai judecat.ai fost de partea mea si deaia de iubesc caaaap!

Dana/Baba/

Tu esti cea mai recenta prietena a mea si nu ne prea cunostem atat de bine.Dar oricum,te iubesc ca ma lasi sa stau cu capul in poala ta atunci cand am nevoie de asta chiar daca te strambi…Gugugu!..te iubesc pt ca chiar daca nu ma lasi sa stauc uc capul pe tine tot a mea ramai.Te iubesc ca atunci in ziua aia mai lasat sa vorbesc muuult si sa ma descarc…si pt ca ne agatau baietiipe strada:))).Si iubesc faptul ca canti la chitara:X:X:X:X.Oricum esti prietena mea chair daca iti convien sau nu si punct.`

Cosmin/Puiu comunist/si stie el faza cu porcu si cioara

Deci Cosmiiin:))=))…M-am certat cu tine de n ori mai ales de faptul ca radeai la mine la faza:Au intrat pe geam.Sau piele de puuui:))).Te uras pt c anu te-ai tinut de cuvant cik mergem sa mancam sunca de piu si mozzarel:P.Oricum in putinele momente in care ne-am intalnim…ne-am inteles.Mai ales atunci cand era 11 si ai venit sa stai cu mine si ne-am uitat la desene,cu toate ca la amandoi ne era frica.Sau ca la tine am vzt pt prima data avatar cu toate ca adormeam acolo si dupa nea-ti inchis in balcon pe mine si pe alex:-w.si am uitat de faza cu telefoanele cu numar privat:)) chiar am ras.mmm cam atat.in acele momente ai fost un prieten bun.

Iru/Pisi/Beib:))=)) si cum mai spune ea

Deci irina….mm…pai imi place ca se bucura din orice si imi place cand zice:hei hei si iuhuuuuuuuuuuuu.O iubes cpt ca a inceput sa danseze in penny cu apa 😡 si cunoste baieti frumooosi:))=)).O iubesc pt  e super directa:)) si nare ncii o problema cu injuraturile:)).Jos cu cocalariii.Boasa boaselor si  bastanca bastancelor nuu?Si nu esti boasa mea sa stii:-w esti doar varmea.Vezi vezi….cv special for iu>:P…Oricum tot rea esti >:P.Tu nu facci nimica special for mi>:P.Poate deacuma vb si ne vedem mai des maa…:P.Te iubesc si atat.IRU meeeeu>:D<,DOAR AL MEU!

