Leapsa 1.

de Papiii

 

Sună cam aşa:

Principala trasatura a caracterului meu: Amabilitate.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Autocontrolul.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Inteligenţa.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:Nu stiu ce sa mai apreciez.

Principalul meu defect: Insistenţa.

 Ocupatia mea preferata: Blog, Muzică, Gossip girl

Visul meu de fericire: Milionar.:))(glumesc)

 Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: No internet connection.

 Ce-ati vrea sa fiti? :Caine:)) 

Tara în care-as vrea sa traiesc: Germania.

 Culoarea preferata: Albastru.

 Floarea preferata: Mai toate.

 Pasarea preferata:hm..colibri .

 Prozatorii mei preferati: Nu mă dau în vânt după proză.

 Poetii mei preferati: Alecsandri.

Eroul meu preferat: :))Batman.

Eroina mea preferata: Nu am.

 Compozitorii preferaţi:-.

 Pictorii preferati: Linişte.

Eroii din viata reala: Răzvan şi Dani.

Eroinele din istorie: La fel de linişte.

Bautura si mancarea preferate: Sprite si macaroane cu branza:)).

Numele preferat:nu conteaza.

 Ce detest cel mai mult: Falsitatea.

 Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Ceauşescu.

 Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Demonstraţii cu avioane.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Să rămân tânăr mereu (ca la douăzeci de ani)

 Cum as vrea sa mor: Așa încât să nu mă doară, și pe neașteptate.

 Starea de spirit actuala: Plictisita.

 Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Ochii mari şi goi.

Deviza mea: Trăieşte clipa…

Leapşa asta o dau mai departe la :toti

