Sadness

de Papiii

Mda…nu stiu de ce ma simt asa…poate din cauza vremii sau nuu.Nu pot sa inteleg…azi ar fi trebuit sa fiu fericita…dar nu sunt…nici pe departe…

Nu mie frica…de nimic(bine de intuneric) si de nimeni infara de mine…

Mie frica sa nu dezamagesc pe cineva si sa nu spun ceva care sa il faca sa sufere. Nu mie frica ca o sa raman singura sau fara prieteni,mie frica de ce am sa devin daca o sa raman singura….Nu mie frica ca am sa sufar,mie frica sa nu fac pe cineva sa sufere,fara sa vreau.Nu mie frica de faptul ca ei pot sa ma faca sa plang,ci de faptul ca eu as putea sa ii fac sa planga.Nu mie frica de adevarcu toate ca chiar il ascund ca sa le fie bine.Chiar nu mie frica sa iubesc,mie frica de cel pe care il iubesc.Nu mie frica de nimic si de nimeni,mie frica doar de mine si de ce pot face.Nu mie frica de fericire sau de tristete,mie frica ca nu pot face pe nimeni fericit.Nu mie frica de lumea reala,mie frica ca m-am obisnuit in lumea mea si n-am sa rezist in lumea reala.Nu mie frica de moarte,am vazut-o de 2-3 ori.Nu mie frica de schimbare,mie frica de ce am sa devin in urma ei.

Nici eu nu ma suport si deaia am nevoie de ei sau de EL, de Denu si de toti…:-j.Niciodata nu mi-a placut caracterul meu,si niciodata nu am avut incredere in mine.Niciodata nu mi-a placut faptul ca ii fac pe acei oameni care chiar conteaza pentru mine sa sufere si pe care i-am dezamagit.Niciodata nu m-am inteles,deci de ce ar face-o altii?Niciodata nu voi mai fi cum eram,sunt sigura de asta chiar daca altii incearca sa fac lucrul asta.Nu ma mai suport:-j.Tot timpul trebuie sa ii ascult pe altii dar nimeni nu ma asculta pe mine:-j.Tot timpul terbuie sa fiu acolo pt altii,dar nimeni sa fie aici pentru pt mine.Trebuie sa ii aud cum se plang de problemele lor cu toate ca am si eu problemele mele.Dar asa sunt eu:-j ma gandesc la toti dar nu la mine si dupa eu sunt aia care cedeaza nervos.Vrea sa le fie bine lor dar mie…

M-am saturat sa port o masca de:om fericit si sa ascund ceea ce ma doare:-j

Mie frica de mine si pt ca ii dezamagesc pe multi sar putea sa sfarsesc in singuratate,si chiar nu mie frica de ea.Mie frica ca am sa ajung sa nu stiu cine sunt.

Stiu,sentimente emo.Si iar alt post fara rost.Si nu vreua mila voastra:-j.

Inspiratie:http://vodoo-toy.blogspot.com/2010/07/nu-mi-e-frica.html si eu….

