Jurnalul lui Cathy

de Papiii

Am terminat de citit:”Jurnalul lui Cathy”.Cu toate ca cartea e veche,eu am aflat de ea acuma cateva saptamani de la o foarte buna prietena.Mi s-a parut interesanta si am rugat-o sa mi-o imprumute.Cartea e absolut geniala!Este diferita de alte carit prin faptul ca are is niste dovezi pe care Cathy le gaseste pe parcursul aventurii sale.

Autorii cartii sunt doi designeri de jocuri.

Jurnalul lui Cathy începe în San Francisco, când adolescenta Cathy, încercând să dea de urma iubitului său, se trezeşte intr-o lume a miturilor chinezeşti, a crimelor şi a imortalităţii. Cathy îşi notează aventurile în jurnal şi aproape fiecare pagină este schiţată cu ilustraţii şi mâzgaleli ale acesteia . Are o bună prietenă, Emma, pe jumătate chinezoaică, un iubit dubios, Victor, asociat cu tot felul de personaje bizare din Cartierul Chinezesc şi cu cercetări secrete la un institut de biologie. Lucrurile se complică în momentul în care colega lui Victor e găsită moartă şi Cathy, la rândul ei, primeşte semnale că va avea aceeaşi soartă dacă se va încăpătîna să rămână în preajma lui Victor.

Intrigată de comportamentul suspect al lui Victor, Cathy începe o investigaţie pe cont propriu, ajutată de pe margine de prietena ei de nadejde, care ar putea sa concureze cu şanse mari o bază de date despre genetica şi tehnologia comunicaţiilor.
Finalul prozei deschide alte piste, iar misterul pe care autorii au pariat consistent poate să susţina continuarea poveştii intr-un nou volum, care e programat sa apară în curând.

Un blog (www.jurnalulluicathy.blogspot.com), un număr de telefon (021.311.74.04) unde poţi suna pentru a te interesa despre soarta eroinei, scrisori, desene, fotografii şi multe alte probe care „certifică“ existenţa personajelor, toate aceste accesorii şi anexe vin la pachet cu povestea şi o completează.

Am aflat ca aceasta mai are 2 continuari dar care inc anu au aparut in Romania cu toate ca Cathy’s Key a aparut in 2007 in America iar Cathy’s Ring in 2009.

Eu o recomandat oricui.

