Jurnal…

de Papiii

Cati dintre noi nu au inceput un jurnal??Dar cat de multi l-am terminat?

Am inceput si eu 3 jurnale dar pe nici pe unul nu l-am terminat…pur si simplu nu am rabdare sa scriu tot ce s-a intamplat toata ziua si unele de detalii chiar nu pot fi descrise…deobicei (rar) scriu in jurnal doar atunci cand ma simt rau ca sa ma descarc cuiva dar si acele momente sunt rare…pentru ca deobicei cand se intampla ceva povestesc unui prieten in care am foarte multa incredere…iar in cazuri mai extreme scriu pe blog..:-??

Nu stiu de ce unora li se pare asa ciudat in a scrie pe blog ceea ce simti…ca e stupid si nu stiu ce..Chiar daca nu citeste cineva ,stii macar ca te-ai descarcat si gata…nimeni nu te critica dar parca simti ca cineva te asculta…

Intr-un jurnal am scris versurile melodiilor care imi placeau si imi exprimau starea de spirit din momentul respectiv…pe cand in altul scrisesem ce faceam zi de zi si ii pusesem paiete,parola si in caz daca e gasit am scris numarul de teleofon…ba chiar  pe ultima foaie am lipit un plic si acolo am pus poze,biletele idn timpul orelor si chiar cate un leu…cik pentru urgente normal ca numai pentru „urgente” ii foloseam:))…

Au ramas amintirile…si acum ca lumea s-a modernizat toata lumea are blooog:))…Sis per ca o sa am si eu rabdarea sa termin un jurnal intr-o zi.

