RAS!…

de Papiii

For a pesimistic,i’m pretty optimisctic.

Deci:)) incepem cu prima faza:CRezi ca  imi faic in ciuda sau ce?Te anunt,dragule,ca nu reusesti sa faci nimic:))!Ma faceia sa cred ca o sa dureze o infinitate,lol si sincer nu te credeam:)).Chiar te-am iubit is te iubesc dar las-o balta:-j,faci ce vrei cu viata ta…o sa imi pese in continuare dar…nua re ncii un rost asa ca prefer sa nu stiu nimic de tine sau de orice are legatura cu tine:))[am pe cineva care chair ma sprijina si chiar …]Oricum nu esti singurul de pe lume si ncii eu singura.Stiam ca moemntul asta va sosi si ma asteptam sa fie mai rau dar poate ca in timpul ala muream de ras cu EA ma ajutat sa trec peste:)).Au fost 10 luni superbe si vor ramane o amintire frumusica sa zicem asa…dar doar atat …o sa treaca timpul si poate am sa te uit…cum spuneai tu:))

a doua faza:deci postul asta nu are nici un sens:)) nu conteaza ce e scris aici dar eu nu ma pot opri din ras primul rand:E CEA MAI SUPERBA ZI! chiar daca este si acea despartire care sperams a nu se intampel acum poate peste 2 luni si erau un an:-j.Am ras astazi la greu cu EA!Si pot spuen ca chiar imi e prietena si chiar pot spuen ca o iubesc pt ca am ras o gramada:)) si pt ca G+C nu suna rau:)).

Inca un post care nua re importanta.LA TOT LA MAI MULTE!

PS:[pt ea:X]:baiatu de la super haine a.k.a. baiatu la reduceri a.k.a aprovizionatu de la SH

Semnat:Panda ilysm ♥[si cei care se simt nu conteaza,doar ea:x]

