Nu mai vreau…

de Papiii

http://www.youtube.com/v/7DCJtLJF0gU?fs=1&hl=en_US&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6

Deci am un chef nebun de scris si nu stiu despre ce sa scriu:))

Nu stiu poate deabia acuma incep sa ii simt lipsa dar ei chiar nu imi dau timp sa ma plang :)) pt ca tot timpu ma fac sa rad….oricum…asta e se mai intampla si atat…:-??m-am saturat sa fiu emo etc etc… asa ca am sa incep sa rad:)) poate no sa ma mai recunsoti,poate o sa ma schimb pt ca asa sunt eu …fac ce vreau…si doar ce am chef..:))

Nu stiu despre ce sa scriu:-?…as vre as as criu sentimente da e total o furtuna in capul meu nu inteleg nimic se amesteca fericire cu ura,razbunare si tristete.Ce pana mea!Filozoafa ama fac:))…Parca se duce o lupta intre mine si…nu stiu:)) poate tot eu…nu pot sa inteleg nimic..:-?azi majoritatea se comporta super cumien poate au vazut schimabrea mea de aseara:)) si pot spuen ca mia prins bine tot ce sa intamplat chiar dac ama doare:-j..oricum nu vreau sa incep din nou cu ganduri pesimiste …TOTUL O SA FIE BINE!…si m-am saturat sa fiu o fraiera care sa cada in plasa si sa isi ofere increderea pe tava..prietenii pe care ii am acum imi sunt deajuns…am sa fu mai precauta ce-i drept…oricum ce a fost a fost…nu poti sa trai in trecut,mmm..chair credeam ca era o gluma dar :)) se pare ca m-am inselat din nou si din noui[over and over again]…oricum sunt pe calea cea buna…

Deja v-am plictisit dar trebuie sa ma descarc nu?…

Ea mi-a zis: “Eu sunt cine vrei tu, nu am nume, n-am adresa, nu tre sa-mi stii numarul, noi ne stim dintotdeauna, nu-i nimic nou aici si sincer de nu-ti convine poti simplu sa te ridici. Stii? Eu nu sunt o oarecare, nu sunt Ea, nu sunt mai rea, sunt un semn de intrebare daca vrei, spune-mi asa! Poate-s doar o alta fata care te retine sau un inger care cade

http://www.youtube.com/v/AyvOz9977nw?fs=1&hl=en_US&rel=0

