Lalala…:-j

de Papiii

Deci m-am saturat de tot si toate…de tine,de scoala,de tot ce tine de mine si de ce tine de tot ce ma inconjoara.Pana mea…toti ma streseaza,toti vor raspunsuri,toti vor multe si eu nu pot sa le fac pe toate..nu conteaza ca nu intelegi asta nici nu trebuie…e o insiruire de ganduri…Pana si temele ma streseaza,de ce tre sa rezolvam nsite exercitii cu care si asa sunt paralela…de ce nu pot sa imi fac ceea ce imi place?normal exista reguli tra la la…M-am saturat de toate minciunile spune ma in fata daca ai ceva sa imi spui nu sa il trimiti pe x si y sa-mi spuna..Si n-am nevoie de bodyguarzi(sau cum se scrie) ma descurc in limita mea,daca vrei sa imi faci un favor cel putin fii aici cu mine dar stii ce nu fa nici asta pentru ca in cele din urma vei sfarsi ranit:-j.Nu vreau mila nimanui,n-am nevoie de sacaieli si de oameni care cred ca ma inteleg…pana la urma rezolv singura.Nu vreau sa dau batai nimanui si m-am saturat de ce care plang din orice m-am saturat sa fiu asa….pur si simplu…vreau sa fiu lasata cateva minute singura si atunci se trezeste cineva sa imi strice mie fericirea:-j…Azi totul ma supara tot ma afecteaza…dar maine pot fi aceeasi cu zambetul pe buze,cu energie dar AZI NU!

– si sa-ti amintesti , cine am fost noi si cine am fost eu:-j

 Semnat:Panda ilysm

http://www.youtube.com/v/NWdrO4BoCu8?fs=1&hl=en_US&rel=0&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6

