NeW:X

de Papiii

Deci un post de plictiseala si de chef de scris…:D

Am sa mai adaug niste prieteni….

Bianca/Bubu/Bibi/Bu/Duduie/Capsunica♥

Ea e cea mai veche prietena a mea.Ne stim de cand eram de-o schiopa.E fosta mea BFF[sorry]dar nu ne-am vorbit decat buna timp de aproape 2 ani…oricum suntem prietene de 7 ani si e ceva…Oricum avem o gramada de amintiri impreuna:)) si de care si aucm rad de faza cu ceaiul sau cu paduchii:))….etc…stiu am scris putin dar nu am inspiratie .E bine macar ca acum vorbim non-stop si ca am trait alaturi de ea cele mai frumaose clipe din viata mea:)).Si tot ea mi-a salvat vacanta super plictisitoare fix cand se termina:)).Te iubesc maa:)).

Robert/Rob/si nu mai stiu/Dumnezooo:))[eu sunt ala:>]

Deic pe Robert il stiu de maxim o luna:)) da da ciudat…Nu stiu nimic despre el doar ca ii place geometria si e jumatate piroman :))[hai sa fim seriosi ati topit o bricheta si ne-ati afumat pe toti]Nu stiu ce sa spun despre tine doar ca esti obsedat de TRAMBULINAAA tzup tzup:)) si crek ma bonkuiesti zilnic:)).Esit de treaba ce mai si rad non-stop:)).A da si te consider prieten pt ca cred ca esti singuru care tampeste odata cu mine si avem neriv in acelasi timp lol.Am incheiat transmisia BONK!.XDXDXD

Aruna/Aru

O cunosc de foarte foarte putin tiiimp…si eu i-am spus ei ca X arata ca fata de masa:>…am fost cu ea cand a cerut doi pepene si cu ea am fugit cand femeia aia nebuna tipa:SOBOLAAANUUU!…I-am tinut partea si o sa ii tin partea tot timpul pentru ca de fiecare data cam are dreptate.Iar fata de masa nu are decat sa se strambe ca pe Aru chiar nu o intereseaza.Oricum Aru e o foarte buna prietena si e de treaba…Nu mai stiu ce sa mai scriu…

Acumm….doamnelor,domnisoarelor si domnilor va prezint fata de masaaa…

X/Fata de masa/Disperata/Super-girl.

Deci fata de masa nu e o fata de masa e doar o persoana…care se da mare si tare si tare inteligenta…Poate este dar in unele cazuri este total…LOSER!…Ea e disperata dupa atentie.Ii place orice lucru legat de O. si culmea e ca se schimba dupa el…este total un dezastru si cand isi face aparitia toata lumea se indeparteaza inafara de O.Si chiar il vorbeste de rau uneori pe O. chiar daca e total innebunita dupa el si nu lasa pe nimeni sa se atinga de el si incepe sa se strambe de parca scrie pe O. privat.Ea crede ca totul s einvarte in jurul ei si chiar seamana cu o fata de masa:>.Daca se simte ,cum a spus si Aru,o rugam sa se strambe pe la spatele nostru oricum nu ne intereseaza. 

Beatrice/Bibi♥/Beea>:P/c-walkerita in devenire:))

Deci pe Beatrice o stiu de aproape 3 ani:-?? cu toate ca ne vorbim doar de cateva zileee poate saptamanii:)…concluzia esti o obsedata [-( de c-walk desigur:)).Deci esti supeeeer:X..esti prietena mea pt ca cu tine am vorbit doua zile la rand de acea dedicatie super dragutza:X:X pe care si acum ma uit la ea in continuu si tipa aia e chiar proasta X(…Si locul ala care cik e secret:X chair vreau un loc al nostru beib:>…ce sa mai zic…esti vecina cu DuDu ce mai vrei.Te iubesc si pe tine:))…si ca sambata mergeeeem:X

