Revansa..

de Papiii

Acest post il incep prin a scrie despre Adi…scuze ca nu am scris despre tine si am sa iti dedic jumatate din acest post

Adi/Arynor/si cum vrei tu

Pe Adi il stiu cam de acelasi timp de cand il stiu pe Robert.Ei doi sunt foarte buni prieteni si sunt chiar inseparabili..ciudat este ca in ultimele zile nu au mai venit impreuna si acest lucru a mirat pe toata lumea.

Adi este genul de persoana care face pe toata lumea sa rada si cam ii place sa fie in centrul atentie.Are niste povestiri super haioase cum ar fi ca era intr-o excursie  si prin somn canta Alejandro…sau cum il imita pe Stef la calculator…ce face el la scoala si cum singurul lucru pe care il stie ar fi istoria cum spune el…El este cel care impreuna cu Robert au topit o bricheta,care dadea foc la iarba cik sa ne incalzeasca dar de fapt ne afumam acolo.Ar fi multe de zis despre glumele lui sau despre el dar cume u nu am inspiratie…XD

Adi e un bun prieten si m-am mirat cand am aflat ca sta singur…:o si este foarte de treaba.

Buun…a doua parte a postului

Pot spune ca am trecut cat de cat de starea naspa si acum sunt destul de ok..oricum nu putea dura la nesfarsit asa ca m-am resemnat…mai sunt 7 zile pana la ziua meaaa si asta e un motiv de fericire cred eu…iar atunci o sa primesc un hamster de la EL:X:X…si in doua saptamani pot spune ca am inceput sa tin foarte mult la EL…si chiar conteaza foarte mult pentru mine pentru ca e Gogaia mea[nu intrebati] si ii ador vocea de Louie si cu el lucrez la recordu nostru de vorbit cat mai mult momentan la ultima verificare care a fost acum cateva zile am facut 150 de pagini parca acum sigur sunt 200 si cv:X…si cu EL trebuie sa fac neaparat o poza cand ma ia in carca:)) EL este cel care a zis ca face pt mine orice si chiar il cred…EL e cel care are haine scumpe de la Kenvelo,Fox,Nike,Puma,Adidas combinate impreuna.EL e cel care ma face sa rad si care vorbeste cu mien ore intregi si care ma inerveaza cu:stiu ca nu te intrs dar eu iti zic.,EL e cel care imi spune:Heeey Panda si Gogaie:))Nu stiu ce se va intampla intre noi…dar sper sa nu stricam nimic in orice intorsatura de situatie.[Si acum numai el poate sa inteleaga:Eram beat…beat…am busit vreo 2,4,5,6,10,20 de masini:))]Am zis P♥K/P lav K

Normal nu vroiam sa vorbesc despre EL dar…asta a iesit…oricum am trecut peste…asta e tot ce conteaza

Semnat:Panda ilysm♥

