AGAIN…

de Papiii

Hey guys!>:D<…n-am mai dat pe aici de ceva timp cred..nu stiu daca mi-ati simtit lipsa dar…oricum problema este alta…scoala si plimbari etc..si nu am mai avut timp si am avut si mici problemute cu tata..oricum tot ce conteaza este ca acum totul e bine…:D…

deci sa vedem..nu s-a intamplat nimic extraordinar…doar profa de mate…care seamana cu un cal:)) serios…oricum e incredibila..iar profa de geografie care ne crede copii de gradinita si ne pune stampilute si tre sa ne salutam ca la armata,sa fim atenti la ea toata ora si etc.

A fost halloween si am facut o mica scenta care a fost amuzanta cu toate ca toti in timpul replicilor radeam de spargeam si ne incurcam toate au iesit bune si frumoase….

Am dat cam in fiecare zi vreo 3 teste saptamanile trecute si a fost super nasol:|…si urmeaza testarea de la istorie…o nasol!

In rest ..totul e normal…si am inceput sa ma inteleg perfect cu prietenii cu care n-am mai vorbit.Am mers de vreo 3 ori la biblioteca si chair imi place cand te plictisesti merge o carte cu ciocolata calda.;)

Nici nu stiu despre  ce sa mai scriu…A da am descoperit cat de idioata e lumea adik unii…pe cand altii pot fi atat de …perfecti chiar.Chiar daca nu exista perfectiunea…oricum am inceput sa devin mai indiferenta pentru ca de ce mie sa-mi pese de o persoana cand ei nui pasa de mine;-j.Nu mi se pare asa normal dar asta e…Altii spun ca m-am schimbat..dar nu este chiar adevarat:tot gandesc ca un copil si ma comport ca un copil,iar in unele momente gandesc atat de matur incat ma uimesc pe mine,inca ador Lays sau jeleurile,deci daca vrei sa ma cuceresti lays-ul te cheama.Oricum nu le sunt datoare cu nici o explicatie si nici nu ma straudiesc sa le dovedesc contrariul

Cam atat.

Semnat:Inca Panda.

