11.11.2010

de Papiii

Stiu ca a trecut  dar nu prea am avut chef sa scriu.

Deci ziua de 11.11.2010 a inceput supeeerb

Dimineata:

6:30 ma trezesc eu frumos deschid televizorul.Se aude un rontait,in gandul meu:e hamsterul :-j.Am mai stat iar se aude.Stau si ascult mai bine si imi dau seama ca nu se aude din cusca hamsterului ci de langa usa.Ma apropii de locul faptei si ma uitam la micul ghemotoc de blana rozalie ce incerca sa evadeze din camera.Concluzia:hamsterul evadase din cusca.Intrebare:Cum?.Nu am stat sa ma gandesc si m-am napustit asupra lui.Proasta idee hamsterul[mai bine zis hamsterita] a inceput sa alerge injurul meu de frica.Imi si imaginez ce gandea.Si asa se apuca Panda sa alerge dupa hamster in toata camera,pana cand animalul a intrat sub noptiera.Imi venise ideea sa ridic noptiera dar daca il striveam?Stau timp de 2-3 minute sa ma gandesc iar hamsteurl nu mai scotea nici un sunet.Atunci mi-a venit idee sa pun niste mancare aproape de noptiera.Nici un minut nu a trecut si vad micul animalut mancand lacom,mi se pare normal.Am mai fugarit hamsterul pana m0am inervat si l-am prins.L-am bagat inapoi in cusca si cum eram eu asa de obosita,incep sa cert hamsterul.Ca in filemn cu prosti!!!Dar la ce minte aveam ca ncii nu gandeam atunci…oricum hamsterul nu avea ncii o trb si mi s-a parut ca a zambit la mintea mea de atunci:-j.

Ziua a continuat superb si dupa aceea

La scoala:

Incep doi colegi sa se ia la bataie.Nimeni nu a avut timp sa reactioneze si sa faca ceva ca cei doi au cazut peste doua fete rezultand cu plansul Andreei.Se duc fetele repede la gardian si la diriga.Vine gardianu ii ia pe cei doi,si noi n-avem nici o treaba.Peste cateva minute vine diriga nervoasa scotand fum pe nas:)).Incepe ea sa ne ameninte ca se duce la alta clasa,etc.[stiti voi chestii deale dirigilor].Iuliana a inceput sa planga,toata lumea nervoasa incepe ora de desen.Vin cei doi,toti au sarit:Ba da sunteti prosti?,Sa stiti ca va iubim si o sa avem grija sa vi-o aratam deacum,sau pur si simplu A-ti incurcat-o.Baietii din spate planuiau cum sa ii bata pe cei doi si asa mai departe.Ora a fost va dati seama plina de cerutir is tipete,si saraca profesoara….:).Dupa asta ne-am gandit sa mergem la diriga sa ne cerem scuze[nu ca toti am facut cv]dar fiind un colectiv tra la la.Mergem noi frumos la 8A iese toata clasa se uita la noi ne intrebau ce facme nush ce..si asa ne dam in spectacol.Iese diriga nervoasa incepe sa zica chestii de genu:Voi sunteti nebuni,ce faceti aici?Ne-am cerut scuze fetel au imbratisat-o si chestii dinastea.Toata plangeau…eu mai usor:)).Toata lumea bucuroasa tra lala.Se termina ora,vine diriga in clasa,noi eram ca noi.Si incepe sa ne certe ca nu stiu ce-am facut noi la nu situ ce ora,si de alte chestii.

Concluzia:a fost o zi SUPERBA

Seara:nu mai stiu ce am facut nu imi mai aduc aminte.

oricum a fost o zi mai mult ca in filmele cu prosti si am implinit si o luna:>

Cam atat…am scris si postu asta.HAPPY B-DAY to US!

Semnat:Panda.

