11.11.2010 partII

de Papiii

Deci mi-am mai amintit ce am mai facut pe 11 ca sa intregim ziua ca-n filmele cu prosti!

Dupa ore:

Mergem in sala de sport pentru asa zisele repetitii.Au inceput baietii sa faca galagie tranteau,buseau etc. si vine femeia de servici tipa la noi si dupa vine directoare[FUCK!] tipa sie a la noi iesim afara incepem sa tipam la baieti ca e vina lor etc.Andreea vorbeste cu mama ei dac anu putem sa mergem la ea sa facem repetitiile.Asta a fost o veste buna la momentul respectiv dupaaa…

Mergem noi pana in apropierea blocului si vedem o baba pe banca din fata scarii.O salutam nush cum si Andreea ne-a spus sa ne grabim.Alergam noi pe scari,facand o mareeee galagie[fiind 12 cred si eu].Au inceput sa strige astia:MAfiaaaaa si deastea.Intram noi ne descalatam o parte din noi si mergem in sufragerie .Andreea are un caine da nu a zis nimeni ca e asa de descreierat[cum eu am o teama de caini (nu de toti)]cainele asta ma inspaimanta.Sarea la  toti mai latra nush ce si s-a gasit sa vina la mine,la care eu am tipat:Sa ia cineva cainele asta de pe mineeee! si lucruri aseamanatoare.Totul bine si frumos,pana cand intra o baba in casa la Andreea ,care era bautaaaaa de putea a alcool de la 2 km.Tipa la noi ca sa iesim afara,ca facem galagie,ca suntem niste nesimtiti.Si Dan:da nu doamna am venit pentru tema la romana:)).Ne incaltam noi,aia tot tipa:Iesiti pana nu va fac scandal si chem politia[babele au ceva cu politia?].Coboram noi cand un destept bate la o usa.Cand ajungem si noi jos de ia aia la intrebari ca de ce batem la usa ,ca o sa cheme politia[vedeti?sunt obsedate de politie.].Si in sfarsiat am ajuns si noi acasa.

semnat:Panda.[cand o sa imi mai amintesc o sa mai scriu:)]

