Colegi…

de Papiii

Mda…pai sa scriu si despre colegi [post neinteresant…sunteit rugati sa nu cititi asa ceva..][sa nu spuneti ca nu v-am avertizat]

incepem cu:

Bianca/Bib/Maimutaaaaaaa.:))

Deci…nu prea vorbim noi asa…dar…sa spunem ca ne intelegm cu toate ca avem niste certuri de zile mari…si uneori face ca in jungla..cam atata c anush ce sa scriu

Andrei/Irimia:))

El e ….ok:-??nu stiu ce sa scriu despre el…razi cu el la greu si imi place sa il necajesc atunci cand il trag de obrajii

Andreea/Deea/Palade

Pai ea e…la fel.Avem momente cand ne intelegem super binee si momente cand ne certam super nasol.Ea e cea care tipa cand cad sau cand patesc ceva si face mai rau ca o ambulanta..si ea e cea cu care pot sa vorbesc cam despre orice..:))

Andreea/Ande[cum isi zice ea]/Teodor

Pai cu ea nu prea vorbesc.deci nu comentez

Mircea/Mitik/Cirmea

Pai el e coleg nou:)) ei oricum eu cred ne intelegem.El e cel care ma ia in carca si care da vine pe mine..E cel cu care bat palma la sport de fiecare data si etc.

Iuliana

Pai ea e ok..:-?? la fel ca toata lumea

Mihaela/Mimi/Mya

Pai ea e cea cu care merg acasa,cu care merg sa-mi iau covrigi si mancare etc.Ea e cea care ma ia in carca uneori….si care dansa cu mien tot coridorul scolii:))

Timotei/Timo etc.

Pai el e la fel ca Andrei nuamic a pe el nu ai cum sa il tragi de obraji.

Marius/Jalba/Gihal:)

Pai el e cel cu care am inceput sa stau in pauze:)) si cel care ma ajutat la engleza:)) nu am sa uit astaaa.:))E cel pe care il bat la cap cu orice si el cel cu care ma ceratm non stop…cam atat.

Adrian/Bubu/Florea/Oancea…etc..

Pai el e cel care st ains patele emu si ma intrb nush ce chestii in ora,care cand se plictiseste se joaca cu parul meu si eu il zgarii sau isi pune picioarele pe scuanul meu..Uneori e asa de inervaaant dar uneori e ok.

Alexandra

Nu comentez.

George/Jorj/Shers

Pai cu George e cam ciudat.Cand ne intelegem cand ne certam …dar in pauze am inceput sa il stresez:)) cu el stau la mate…si car em aface sa rad.El e cel care ma strivit la sport:)) si cel care se supara mai din orice..daaar…e foarte buna perna:)).Livia stie:))

Livia/Liv/Shlitz[o sa ma omori]/T etc.

Ea e hmmm:-? ea e cea car ema injura,care se supara cand ii iau caietu :)) dar e cea care incearca sa ma inteleaga..sau ceva de genul…ea e cea care ma inebuneste cu c-walk.Ne-am schimbat tenisii in ora de civica..:-?cu ea ma confunda profele…etc.

Roxana/Rox

Ea cea care merge cu mien de fiecare data sa ne plim,bam pe coridor,la baie sau sa neluam mancare.Ea si cu Livia stiu faza cu Strudelul la putere:)).Cu ea faceam pomana pentru gandacel.Cu ea stau in pauze.Pe ea o stresez.

Dan/Cristi/Uaieee[ca sa te superi]

Pai cu Dan nu ma intelegema cine stie ce …dar acum ne intelegem mai bine:)) si in fiecare pauza stau pe capul lui si ii spun uaie si chetsii de genul:)) si el imi spune bucsa[stiti desenul acela nu?]El e cel care e mai zapacit asa de felul lui.

Loredana/Lori

Nu prea vorbesc cu ea nu ca nu ne intelegem…ne intelegem bine dar nu prea comunicam noi.

Claudia

Nu comentez…

Am scris putin la fiecare…

Semnat:Panda

