-scuze-

de Papiii

Imi cer sau nu scuze

Da m-am saturat pana mea tot timpul eu sunt de vinam,eu sunt cea care se comporta nasol, eu sunt cea care se schimba si eu trebuie sa fiu cea care isi cere scuze.

Dar stii ce?Eu sunt cea care vorbeste naspa si care isnulta.De ce?Din cauza ta spui de mine ca nu ma intereseaza si tra la la cand defapt daca tu te ocmporti urat cu mine si etc. eu ar trebui sa fiu fraiera si sa stau sa fiu la fel nu?Uite ca nu e asa si ma comport si eu la fel ca tine pt ca asa meriti:-j.

M-am saturat sa imi cer scuze pentru ca nu este vina mea.Din cauza ta se intampla totul.Acum iti pasa si dupa imi dai jet …si eu de ce na-s face la fel?tu spui de mine eu de ce sa nu spun de tine.Si as minti daca as zice ca nu-mi pasa ca te-ai suparat pentru ca imi pasa dar de ce sa o arat?Ca dupa tot tu sa razi de mine si sa pic de fraiera?Nu.

As vrea macar odata sa iti ceri scuze si sa imi arati ca chiar iti pasa si eu la randul meu voi face asta:-j.Dar nu se va intampla niciodata.Pentru ca asa…pentru ca nu vrei.

Si poate tin la tine…dar nu vreau sa o arat.

Semnat:Panda dupa o zi cu probleme.:X

