Sfarsit.

de Papiii

Maine va fi ultima zi din 2010…:|Cum si Aru a facut o „lista” am sa fac si eu.

Am sa fac una cu ce am facut in 2010 si una cu ce as vrea sa fac in 2011

a)Ce am facut in 2010

1.Pai…am iubit:)

2.Am fost ranita.

3.Mi-am invins frica si am mers la patinuar.

4.Am ras muuuult.

5.Am facut cam ce am vrut.

6.Am ranit si eu la randul meu.

7.Am realizat ca imi palce dubstep.

8.M-am apropiat de vechii mei prieteni si de persoanele importante.

9.Am realizat ca unele persoane nu merita .

10.Am fost FRAIERA[radeti.]

11.Mi-am dat seama ca am pierdut multe din cauza incapatanarii mele.`

12.Mi-am facut prieteni noi:)

13.Mi-am dat seama cum este Fata de masa;)

14.Mi-am luat placa.

16.Am realizat ca nu-mi mai pasa de ce note iau la scoala:)[asta e naspa]

17.Am incercat sa nu mai bag in seama toti fraierii in seama.

18.Mi-am facut blog si incerc sa ma tin de el.

19.Am facut un an si mi-am dat seama ca nu insemnat nimic.

20.Mi-am facut cont pe feisbuci:>

21.Majoritatea mi-au spus ca m-am schimbat so…in 2010 m-am schimbat.

22.Am inceput sa gandesc mai matur si in acelasi timp sa gandesc ca un copil

23.In 2010 nu am apreciat ce am avut.

24.M-am gandit numai la el:))…ca sa imi dau seama ca nu-i pasa.

25.M-am perfectionat in a face paste:>

26.M-am ars cu placa si m-am lovit de aproximativ 2846 de ori.

27.Mi-am schimbat ochelarii

28.Am devenit geloasa:))[asta e horror.mi-a trecut:-j]

29.M-am uitat la televizor de foarte putine ori

30.Am avut cea mai tare vara ever…

31.Nu toti baietii sunt naspa:))

32.Inca nu o suport pe palade.

33.Pe la sfarsit am incercat sa nu-mi mai pese

34.Ca doar una dintre prietenele mele stie totul despre mine.

35.Ca m-am distrat:)

36.Am dansat pe manele[odata in viata mea SOOOC]

37.Am realizat ca imi place sa necajesc lumea.

38.Am realizat ca ma plictisesc.

39.Am realizat ca nu-mi place zapada si ca vreau vara.

40.Ca mie dor de tata:)).

41.Ca am avut cel mai tare Craciun.

42.Am realizat ca inca mai tin la el[am sa am eu grija de asta.]

43.Am realizat ca el era totul:)

44.M-am perfectionat in arta de a minti.

45.Am stricat 2 perechi de casti

46.am realizat ca imi plac lays cu cascaval datorita lui

b)Ce am sa fac in 2011

1.Am sa incerc sa-mi pese mai mult de scoala[asta e asa boriiing]

2.Am sa incerc sa mentin relatiile cu persoanele importante[Capsunel,Aru,Sofra,Iru,Livia..etc.]

3.Am sa incerc sa nu mai fiu naiva:)).

4.Voi incerca sa il scot pe el din ganduriile mele si etc.

5.Voi incerca s anu mai fiu asa de incapatanata si sacaitoare

6.Imi voi juta prietenii

7.Am sa incerc sa rad dublu fata de cta am ras in 2010

8.Am sa incerc sa apreciez ceea ce am;)

9.voi incerca sa fiu mai buna:))

10.vreau sa-mi iau o alta pereche de casti.

11.Voi incerca sa merg mai departe oricat de mult doare:))

12.Am sa incerc sa nu mai fiu asa slaba…

13.Am sa ii fac pe plac lu Iru si am sa ii imprumut ce haine vrea:))

14.Voi incerca ca in fiecare an sa ma vad cu Dennu

15.Voi incerca sa vb in continuare cu Aru,Capsunel si Sofra.

16.Am sa incerc sa il cunosc pe MMT:))

17.Voi manca in continuare LAys:))

18.Am sa ii cer scuze lui Alex pt paharul turnat in cap,pt toate palmele si pumnii,pt toate injuraturile si nu uita ca te iubeeesc:))=))[nea.]

Cam atat:))

Semnat:PAnda

