Ganduri-UPDATED!-

de Papiii

Nu. Nu mai am nevoie de nimic
Nimic ar fi cel mai bine.Nimic de ce sa-mi pese,nimic de ce sa ma tem,nimic de ce sa ma ingrijorez,nimic de invatat.Dar acum…si NIMIC pare mult:|.Nimic e mult prea mult.Nimicul asta ma omoara si imi distruge toate visele,toata ratiunea,toata speranta.

M-am saturat.M-am saturat sa stau in casa cand afara e soare. M-am saturat de oameni stupizi. M-am saturat de lume care nu apreciaza,sa fie nepasatoare si de oameni stupizi. M-am saturat de teme bune de nimic,cartile ar putea fi folosite ca hartie igienica. M-am saturat de invatat.M-am saturat sa-mi pese de TINE si de altii.M-am saturat de zilele astea naspa.M-am saturat de plictiseala.M-am saturat sa gandesc orice miscare o fac.Pur si simplu vreau sa fac o greseala si pe care lumea ar intelege-o si m-ar ierta.As vrea sa plec undeva departe.La mare,departe.Vreau sa nu ma mai intereseze ce gandeste x,y,z.Vreau pur si simplu sa gust putin din fericire totala.Sa fiu fericita deplin.Vreau doar o zi.O zi in care sa plec departe,la mare,sa pierdem ore in sir de iubire,mancand bomboane de fericire,sa ne pierdem in apus.Dar de fiecare data cica cer prea mult.Orice e prea mult.Tot ce cer e prea mult.Am doar 13 ani.Asta nu inseamna ca nu am sentimente,asta nu inseamna ca nu pot sa fiu fericita,asta nu inseamna nimic.Nu ma poate opri,cu toate astea vreau doar o zi,o zi pe nisipul cald,o zi sa ma tii in brate,o zi sa privim apusul si dupa rasaritul…o zi in care valurile sa fie vii,sa-mi fie frica pentru ca nu stiu sa innot iar tu sa-mi spui:Nu-i nimic,vei fi bine.NOI vom fi bine.Atat,si e prea mult.Vreau doar fericire.

M-am saturat de teme idioate care nu ajuta la nimic,doar sa iti ocupe timpul.Vreau ca la 3 noaptea cu calculatorul aprins,cu caietul de mate sa ma pierd intr-o lume de vis,o lume doar a NOASTRA ,o lume plina de fericire si de marea calda,marea rece,marea verde-albastruie.Unde sa fim doar NOI.Dar sunt doar vise,prea mult.

Nu cred ca e prea mult.Nu mi se pare.

Dar aici nu este asa…de fiecare data eram singura. Si asa vroiam sa raman pana vei veni dupa mine. Dar nu ai venit. Nu mai cred ca vei veni vreoadata. Nu mai cred. Nu mai am cum.
Nu.Numai am nevoie de nimic.

„Vedeam stele verzi pe tavan
Cautam marea in pahar”

„Simt o semiluna cum dansai in palmea mea
Pe nisip si stare
Si zgariai cu unghii de sidef
Pana dadeai de mare
Si din mine furai furtuni
Fara sa simti.”

„Imi place marea, are personalitate”

Dar vezi in plus ma ridic din cearsaf unde am aptipit
Zic..Ce pacat ca nu a ramas nimic
Aprind o tigara..Si te strig..
SteleverziNu stiu cine esti.

 http://www.youtube.com/watch?v=YKtV9Rj22TQ

