STOP!

de Papiii

“De ce ma?”, “De ce?”, “De ce tu nu poti?”, “De ce ei pot?”, “De ce ai luat 9 si nu 10?”, “Tine-te de scoala”, Vezi ce faci”, “Ia si invata”, “Gaseste-ti un stil”, “De ce?”, “De ce?”, “De ce tu nu poti?”,”De ce nu inveti?”,”De ce?”,”Veziti de scoala!”

…………………………………………………………….
“Fii mai interesanta”, “Esti prea concreta”, “Foloseste metafore”, “Foloseste metafore”, “Foloseste metafore”, “Lasa lumea sa se intrebe”, “Nu lasi lumea sa se intrebe”, “Nu e pe gustul meu”, “Foloseste metafore”, “Prea concreta”.”Esti prea isterica”.”Vorbeste frumos!”.”Esti inervanta!”,”Nu-mi palce”,”Nu ti se potriveste”.”vorbeste furmos!”

…………………………………………………………….

“Nu-mi pasa”, “Nu ma intereseaza”, “Asa sunt eu”, “Si ce vrei sa fac acum?”, “N-am timp”, “Nu am de gand sa ma schimb”, “Nu vreau”, “Nu vreau”, “Nu vreau”, “Am uitat”, “Dar ce, nu e de ajuns?”, “Nu am gresit”, “Am gresit?”
„Nu ma intereseaza”,”Serios?”,”Glumeam.”,”Nu vreau!.”

……………………………………………………………

“Ma doare”, “M-am saturat”, “N-am sa mai scriu”, “Vreau sa mor”,”Nu am cerut pareri”, “Vezi ce ai facut?”,”De ce ai facut asta?”   “De ce nu intelegi?” ,”Tot tu ?!”,”Fa bors” ,”Nu sunt buna”, “Nu sunt buna”, “Nu sunt buna”, “La ce sunt buna?”, “Nu fac nimic bine”,, “Sunt trista”, “Sunt singura”, ”Ma doare”, “Intelegi?”, “Intelegi?”, “Intelegi?”,”Esti neimportanta”,”Sufar.”,”Intelegii?”,”Las-o balta!”

…………………………………………

TACETI,OPRITIVAAAAAAAAAAAAA!


 

