Change.

de Papiii

Pai am hotarat sa ma schimb…de ce sa fiu si eu la fel ca toata lumea?De ce sa mint,sa barfesc si sa oftic.Nu o sa se mai intample.Incerc sa ma schimb,nu am sa ii vorbesc pe altii pe la spate sau sa zic minciuni.De ce sa fiu rea?De ce sa nu am prieteni si sa stau in casa de unde singura?Nu o sa se mai intample.Am sa ies cu toata lumea nu ma intereseaza ce mi-au facut.Se considera iertati si primesc inca o sansa.Daca iar imi gresesc asta e.MOVE ON!Pentru ca nu se merita.

Nu se merita sa imi barfesc prietenii si dupa sa ii pup in cur.De ce sa fiu asa?De ce sa fiu rea cu toata lumea?De ce sa pierd?Vreau mai mult.Vreau sa fiu o persoana mai buna.Sa stiu ca fac un bine.Cred ca am pierdut destule datorita plictiselii si incapatanerii….din cauza caracterului meu.

Voi continua leapsa alfabet in urmatoarele posturi.

+

