De…neinteles.

de Papiii

Nu a trecut foarte mult timp de cand nu am mai scris ceva dar simt ca parca a trecut mult mai mult.

Mi s-a parut ca timpul se joaca cu noi.Ca suntem doar niste papusi ale destinului.Facem lucruri fara sa intrebam de ce dar …asa e mai bine.Papusile destinului.Toate se intampla cu un motiv.Care este acest motiv?Lumea moare,sufera,adolescenti cu inima franta si toate chestiile.Din ce motiv?Destin.

Nu pot sa nu ma intreb de ce?De ce sa dau vina pe un amarat de destin.Ca asa a fost sa fie?Nu vreau sa traiesc asa.Nu vreau.Nu vreau sa ma casaotresc sa am un copil si sa zic:Destinul a facut sa se intample asta.S-a intamplat pentru ca exista un motiv si motivul asta nu vrea sa apara.De ce sa las pe seama destinului tot ce se intampla,tot ce ma afecteaza.

Eu asa cred.Oamenii sunt prea slabi pentru a recunoaste sa nu mai pot,ca au pierdut si lasa aceste lucruri pe seama destinului.Vreau sa fac lucruri care imi plac,si sa pierd lucuri pentru ca eu nu o sa dau vina pe soarta.Nu sunt asa.

Nu vreau sa fiu o papusa a sortii.

OFICIAL:Imi urasc destinul.

+

Inger cu bucle brune.

Nimic.Pentru ca…mi-e dor.Mi-e dor de ingerul cu bucle.Simt din nou nevoia sa ii scriu EI.Pentru ca ea este cea mai buna fata de pe pamant.Si Pamantul e imens.E inteligenta.Are replica la orice.E originala.E sensibila.E sufletista.E foarte FRUMOASA.Si ii sta atat de bine cu bucle.As vrea sa fie mereu langa mine.Pentru ca e mai mica si pot sa o iau atat de usor in brate.Are un zambet perfect desi e imperfecta.Si isi cunoaste atat de bine sentimentele…

Este imperfecta dar in acelasi timp cea mai perfecta fiinta.Era sigura ca se cunoastea singura…deoarece ea a mai trait multi multi ani inaintea mea.Stia toate camarutele inimii ei,toate lacasurile ascunse ale corpului.Stia orice despre oricine,si era peste tot.

Pentru ca ea era ingerul cu bucle brune.

