My ABC.

de Papiii

A
Available: Better Idle
Age: 14
Annoyance: ţânţarii,mustele si insectele de genul asta.
Allergic: puful plopilor.
Animal: Dog, forever!
Actor: Numai unul ?
B
Beer: Nu prea beau.
Best Friends: Puţini dar nepreţuiţi!
Body part on opposite sex: Hmm.. lips.. and eyes.
Best feelin’ in the world: Love.
Best weather: Îmi place vremea aceea călduţă doar, de la începutul toamnei, când încă nu e prea frig şi nici nu plouă. Când doar adie uşor vântul.
Been in Love:Yes.
Been bitched out: No.
Believe in yourself: In general, da.
Believe in life on other planets: Cu siguranţă.
Believe in miracles: Of course!
Believe in magic: Life would be so sad without the magic.
Believe in God: Totally.
Believe in Satan: Hell, no !!
Believe in Santa: Craciunul e perioada mea preferată din an.
Believe in Ghosts: Nu ştiu ce să răspund la asta. Pentru sănătatea mea mentală, nu.
Believe in Evolution: Da. E vizibil cum totul evoluează. Întrebarea e dacă în bine, sau în rău.
C
Car: Black. Neapărat.
Candy:Chupa-chups.
Color: Purple,Black,BLUEE
Cried in school: Da..deobicei cand imi este ciuda.
Chocolate/Vanilla: Chocolate. And Vanilla sometimes.
Chinese/Mexican: Mexican.
Cake or Pie: Both.
Countries to visit:SUA.UK!!
D
Day or Night: Night.
Dream vehicle: mini cooper:)).I don’t know. 8->
Danced: Of course! Silly question.
Dance in the rain: Parcă da, când eram mai mică.
Dance in the middle of the street: Nu mai ţin minte.
E
Eyes: Căprui-verzi.
Everyone has: Soul.
Ever failed a class: Never.
F
Full name: Nice try.Horrible.
Food: Can’t decide on one right now.But:spaghetti.
G
Greatest Fear: Să fiu singura.
Giver or taker: Giver. Love to make gifts!
Gum: Orbit or Five Tropical
Get along with your parents: Yes.
H
Hair colour: Saten deschis cu reflexii blonde parca.Depinde..
Height: 1.63. Pitică.
Happy: Could say so.
Holidays: Love them!
How do you want to die: Really ? /:).TRAGIC!
Hate: Never hated someone.
I
In guys/girls.
Eyes: Green or blue :X
Hair:Saten deschis sau blond ). Desi sunt unii bruneti hot.. =p~
Height: Înalt. Neapărat.
Clothing style: Să se îmbrace cu personalitate şi bun gust.
Characteristics: Glumeţ, neapărat. Atent, protectiv.. Şi lista poate continua la infinit,si sa stie ce se intampla cu tine fara a te mai intreba.
Ice Cream: Mc Sundae. :d
Instrument: Piano.
J
Jewerly: Doar din argint sau aur alb.
Job: None.
K
Kids: Nu, n-am. Şi nici nu-mi trebuie momentan. În viitorul îndepărtat, un băiat şi o fată sună ideal.
Kickboxing or karate: Kickboxing.
Keep a journal?: Am avut o tentativă ratată mai demult.
L
Longest car ride: Nu stau sa numar kilometrii oricum peste 600 km.
Love: I was in love.
Letter: Dacă am scris? Sau ce ? Foarte multe când eram mică. I le trimiteam prietenei cele mai bune când ne certam
Laughed so hard you cried: Da! And it feels great!
M
Milk flavour: Delicious. Îngheţata Big Milk e genială!
Movie: Can’t decide on only one.
Marriage: Scares me.
McD’ s or BK: Mc Donald’s, of course!
N
Number of piercings: Găurile de la cerceii din urechi se pun ?
Number: 13. Ziua mea de naştere. Mă amăgesc să îmi spun că nr. ăsta îmi poartă noroc.
O
Overused phrase: Nu îmi dau seama acum.
One wish: Să-l găsesc pe peştişorul de aur să îmi îndeplinească mai multe.
One phobia:Intuneric:))
P
Place you’ d like to live: Los Angeles. Sau New York. Ce, nici să visez n-am voie ? )
Pepsi/Coke: Pepsi Twist chiar
Q
Questionnaires: ??
R
Reason to cry: Cel mai uşor plâng de ciudă.
Radio station: Kiss Fm.
S
Song:Three Days Grace – Never Too Late
Shoe size: 37-38.
Sushi: Hate fish. Mai ales crud.
Slept outside: Yeees.
Seen a dead body: Yes.
Smoked: No.
Shower daily: Firesc.
Single/Group Dates: Both.
Strawberries / Blueberries:None.
T
Time for bed: Când mi-e somn.
Tatoo : De ce nu? Mi-ar plăcea să îmi fac.
U
Unpredictable: Always.
Under the influence: Sometimes.
Understanding?: În general, da.
V
Vegetable you hate: Ceapa!
Vegetable you love: Rosieeee.
Vacation spot: Now I am at home.
W
When you grow up: Voi fi astronaut.Habar n-am ce-o să fie. Important e să fiu fericită.
Wanted to be a model?: A model with a brain, yes. Too much to ask for ?
X
X – rays: La măsele doar.
Y
Year it’ s now: 2011.
Z
Zoo animal: Baby bear.
Zodiac sign: Balanta.
Leapsa merge la Beatrice si la cine o vrea.Serviti-va.

