Everything is fine

de Papiii

   Simteam cum corpul pur si simplu imi arde..Mainile imi erau transpirate iar sudoare imi curgea pe frunte,deranjandu’ma.Nu ma oboseam sa ma sterg,pentru ca faceam un efort,care ma incalzea si mai tare,si oricum,avea sa revina..
Cearsaful plapumii,mi se lipea de picioarele umede,enervandu’ma..Incercam sa’l inlatur,insa mai tare ma prindea in stransoare lui..Ma gandeam daca o sa se tina de promisiune.Dupa spusele lui aveam sa-l revad peste cateva ore.Parul mi se udase déjà,datorita picaturilor de apa,ce’mi ieseau in mod inevitabil din corp.O caldura persista,in stratul de aer dintre corpul meu si cearsaful plapumei.
Mi-am scos picioarele din plapuma sperand ca imi va fi mai bine.Un fior rece imi strabatu sirea spinarii.Le-am bagat repede inapoi preferand sa mor de cald decat sa inghet.Un oftat adanc imi iesi printre buze in timp ce simteam cateva picaturi de sudare pe abdomen.Am incercat sa adorm dar in zadar nu-mi puteam lua gandul de la el.Simteam cum ochii mi se inchid din ce in ce mai mult dar tot nu puteam sa adorm…corpul meu ud era singura bariera intre mine si un somn profund.

   Mi-am scos capul mi-am asezat parul,m-am ridicat si am inceput sa ma plimb prin camera .Imediat cum telefonul a inceput sa vibreze pe noptiera am tasnit spre el impiedicandu-ma.La naiba,telefonul imi arata imaginea mamei zambind.M-am indepartat incet si m-am asezat inpoi in pat facandu-mi curaj pentru a intra inapoi in zona tropicala.Mi-am prins parul intr-o coada si m-am bagat inapoi sub plapuma.Mi’am strans ochii ,si am sperat ca voi adormi.
Am strans puternic cearsaful plapumii in pumni.Avusesem noroc,temperatura corpului imi scazu,si ramase constanta..
Dimineata veni rapid,iar cand o raza de lumina imi batu direct pe fata,somnul mi-a disparut  complet.M-am uitat la telefon aveam un mesaj de la el::”vin peste o ora…”..Am sarit ca arsa din pat.Mi’am tras o pereche de blugi si un tricou simplu negru in timp ce cineva apasa cu putere soneria deranjandu-mi auzul.Am trantit usa camerei mele si am fugit pe scari,aproape sa ma rostogolesc..Am deschis intr’un tarziu usa de la intrare,incurcandu’ma in yala..Cand am deschis usa,l’am zarit pe el stand rezemat de tocul usii cu acea jumatate de zambet care ma facea sa vibrez de fiecare data.

    -Buna!

N-am asteptat altceva i-am sarit in brate apasandu-mi buzele peste ale lui ,recunosc mi-a fost dor de el.
-Te iubesc!i-am spus
Acele doua cuvinte,imi iesira pentru prima data din gura,cu o emotie in voce

   -Stiu!zambi el..Si eu!

