Cred ca da..

de Papiii

As vrea sa iti simt din nou pielea fierbinte atunci cand imi atingeai obrazul,piele ce tresarea la fiecare atingere ce imi apartinea.As vrea sa iti simt din nou respiratia calda pe gatul meu ce imi facea pielea de gaina dar totusi simtindu-ma atat de bine.Vreau ca narile mele sa mai inspire inca o data aroma parului tau.Imi e asa dor de ochii tai ….caprui….da,cred ca asa erau.Ma pierdeam in imbratisarile tale pline de…iubire…poate,cred ca asta era.As vrea sa fii aici langa mine,sa radem,sa te sarut.Sa iti sarut fruntea,nasul si buzele.Vreau,vreau sa adormi langa mine,sa ma joc cu parul tau iar tu sa-mi lipesti corpul de al tau in asa fel incat sa nu se desparta niciodata,sa fim o singura persoana.Vreau sa stam pe aceleasi banci pe care am stat de fiecare data simtind mirosul amintirilor,vreau sa ne plimbam in aceleasi locuri avand acelasi zambet pe buze.Imi lipsesti…deja imi dau seama ca…visez,ca iar m-am gandit prea mult la tine cum fac de altfel in aproape in fiecare zi cand ceva imi aminteste de tine,de mine…de noi.Pielea mea inca asteapta mangaierile tale,deabea asteapta sa simta amprentele tale ce lasa urme adanci pe fiecare centimentru din trup,acum e moarta…moarta dupa parfumul tau.Imi este atat de dor,imi este pofta…

