de Papiii

Asa as vrea sa scap de probleme la fel cum fiecare tigare scapa de scrum,si sa uit de ele asa cum fiecare tigare iti mangaie sufletul.Intr-un final asa te-am iubit si pe Tine cum fiecare tigare isi iubeste scrumul, asa voi scapa si de Tine,asa te voi uita si pe Tine prin fiecare tigare si chistoc ce inoata in scrumiera.Te rog,sa pleci,cu toate ca te-as implora sa ramai ,si sa ma lasi impreuna cu fumul meu si tigarile mele ce parca au un sens.Sensul ce il are dragostea veche,fumata langa cea noua nefumata,cea scrum si cea ce arde,iar atunci cand scutur tigarea si cade scrumul,asa am scapat de dragostea veche.O sa uit sio sa imi fie bine,poate, sa raman cu focul ce arde.Si deja ma ametesc cu el.Adorm cu zambetul pe fata stiind ca de fapt imi fac rau dar tigarile imi vor fi alaturi iar focul ma va incalzi cand Tu nu vei mai fi alaturi de mine si vei incalzi o alta Ea.

Si cu astea fiind spuse,va las pe toti.

