!!

de Papiii

Cel mai dragut lucru scris de cineva pentru o persoana!!

Vreau sa vorbesc cu tine. Da, chiar vreau.

Vreau sa-ti zic pentru ultima oara ce simt, ce sunt gata sa fac pentru noi. Te mai iubesc, poti sa ma urasti pentru asta. Dar vreau sa aud si eu ce-i in mintea ta. Mai simti ceva pentru mine? Ai prea mult orgoliu ca sa-mi zici sincer. Dar imagineaza-ti ca nu vorbesti cu mine, fosta (si ce urat suna “fosta”), ci cu mine, fata aia, cu parul usor cret, cu ochii mari, care te tinea langa inima ei cand versurile “Stropi de mare-n parul tau, urme de buze pe umarul meu” rasunau in nestire. Te rog, eu sunt aia. Spune-mi ce simti. Nu vreau sa-ncep sa cred ca ne-am indepartat asa de mult incat nu ne mai putem spune orice, nu vreau sa realizez ca defapt, acum, poate veni oricine altcineva sa se adaposteasca sub inima ta, sa ti-o fure de tot!

Asta e poate ultima oara cand mai ma adun, cand imi adun fiecare bucatica de curaj pentru a ridica ochii spre tine. Nu irosi, nu irosi nicio picatura din sentimentele mele, niciun praf de gand pe care vrei sa mi-l presari in inima. Sunt gata sa aud. Sunt gata sa sper mai mult sau sa nu mai visez deloc. Sunt gata sa stiu ce o sa fac. A trecut mult de cand n-am mai auzit “Te iubesc”, a plouat prea mult si prea multi stropi au avut grija sa stearga usor-usor sunetul vocii tale care-mi sopteste cuvintele astea; dar n-au putut sterge zambetul pe care il simteam acolo unde, atunci cand ne-am vorbit prima oara, simteam , nu fluturi… Ceva mai mult! Simteam… cum totul din jur ar vrea doar sa pluteasca, sa prinda cea mai abstracta forma, sa dispara; te vedeam doar pe tine!

Asa ca, lasa-ti orgoliul. Din inima, deschis, picura-mi incet ,in infinita mea inocenta, fiecare cuvant pe care ai de gand sa mi-l lasi amintire. Uita de regulile nescrise ale vietii. Uita de ideea aia specifica oamenilor “daca spui ce simti, o sa-si bata joc”. Nu suntem oameni cand iubim. Suntem ceva mai mult. De asemenea, UITA si alte mizerii cu care clipele frumoase vin si pastreaza-ti in tine doar regula suprema a vietii: “Mananca. Roaga-te. Iubeste”. Asta-i tot, tot ce vreau sa ai in minte cand poate vei avea vreodata-n gand sa ma cauti (asta plus faptul ca trebuie sa respiri, bineinteles!).

PS: Cu toate ca inca-mi pasa de tine, n-o sa te astept vesnic. Poti sa ma cauti azi, maine… Dar in eternitate, n-o sa iti raspund! Nu pentru ca am pe altcineva, ci pentru simplul fapt ca cea mai improtanta persoana pentru mine sunt EU. Nu pot sa ma las sa iubesc pe cineva care are in adancul sau doar indiferenta pentru mine.

Sunt un copil, un copil care cauta iubire. Un copil, care iti cauta din nou iubirea. Trateaza-ma ca pe unul!

