Încă nu îmi …

de Papiii

Încă nu îmi revin, încă e o luptă care trebuie dusă cu mine, încă e trist, dar nu mai doare. Nu mai doare nimic, nu mai doare deloc, nu te mai simt, şi pentru prima oară, nici nu vreau să o mai fac. Atât de mult timp, nu am văzut niciun răsărit pentru că apuneai mereu în faţa mea. Mi-ai luat un timp atât de lung din cei mai frumoşi ani ai mei, pentru că era bine să fiu acolo, suspinând din când în

când, aşa-i? Mi-ai luat fericirea, chiar de nu ai vrut, pentru că nu ai fost capabil nici să stai, nici să pleci, şi nu exista ceva în lumea asta care să doară mai tare. M-ai rănit cu orice ai făcut, m-ai rănit în feluri de care nu ai să fii conştient vreodată, m-ai schimbat în persoana care am urât că devenisem ! Nu te mai vreau niciodată, cum nici tu nu m-ai vrut vreodată – nu îndeajuns. Nu mai vreau nimic de la tine, laşule, pentru că nu am niciun motiv să o fac…de ce te-aş mai vrea, cât de puţin, când eu nu am însemnat nici măcar destul cât să lupţi vreodată pentru mine?.. Durerea nu trece cu timpul, crede-mă pe cuvânt…ţi-am dat tot timpul din lume, şi tot ce ai făcut a fost să mă distrugi zi de zi, uneori mai mult, alteori mai puţin. Durerea nu trece, nicicum, ştii? Doar dacă…. doar dacă ai curajul să nu o mai faci niciodată. Să te ridici şi să speri din tot sufletul tău, că data viitoare nu o să mai fie atât de greu, că o să ai un loc, că nu se va pierde tot atât de uşor.. că o să-ţi găseşti fericirea în cel mai simplu lucru.. să speri că mâine o să fie bine. Poate chiar să crezi. Durerea…cred că aşa trece – cu multă ambiţie, o mie de idealuri, tot curajul din lume şi.. fără tine.

