-Alo?se auzi o …

de Papiii

-Alo?se auzi o voce somnoroasa pe partea cealalta a mobilului

-Vocea ta dimineata este cel mai sexy lucru dintre toate!am spus cu o voce tandra,buzele mele atat de rosii ca niste petale de trandafiri formand un zambet

-Ar fi fost mai sexy daca ai fi aici cu mine.spuse vocea ce inspira atat de multa masculinitate incat imi imaginam respiratia lui pe gatul meu

-Stii foarte bine ca mi-ar fi placut sa te surprind cu un mic dejun in pat iar dupa aceea sa facem un dus sa ne spalam pacatele.am spus  imaginandu-mi totul in capul meu in timp ce traversam grabita strada

-Hmm,cat mi-as dori sa fii aici si sa fii fata cu care sa ma trezesc in fiecare dimineata.spuse cu o placere ce se simtea in voce

-Poate sunt deja!am spus intrand usor.Mi-am dat in liniste pantofii cu toc jos si m-am indreptat usor spre dormitor in timp ce imi dadeam jos fusta si camasa office.Am deschis usor usa privindu-l cum zambea putin incurcat de vorbele mele.

-Cum vine asta,Cud’?spuse alintandu-mi numele cum imi place cel mai mult.

-Ce-ai zice sa te intorci?am spus aruncand telefonul pe jos in timp ce el s-a intors uimit.M-a analizat pret de cateva secunde facand pasi mari pana in fata mea unde m-a imbratisat strans dupa care m-a sarutat in cel mai nebunesc mod posibil stergandu-mi tot rujul rosu.Hmm,probabil ca deasta tin eu atat de mult la copilul asta.

-Te voi iubi tot timpul!spuse el in timp ce ma ridica in brate iar eu mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui

-Timpul zboara doar atunci cand te ating,dragule!i-am soptit la ureche in timp ce ne apropiam de baie

-Ce spui de un dus?

-Sa fie cat mai fierbinte.am spus zambind diabolic in timp ce ma saruta

